Wat 570 mensen zeggen over Restaurant Sense*
Eten | |
Service | |
Sfeer |
prima
Heerlijke wijn spijs combinatie met heel attente vriendelijke bediening.
Het eten was redelijk. Personeel was overwegend gastvrij en vriendelijk. Aan het begin van de avond helaas een erg klantonvriendelijke vrouw die hetgeen besproken was ter eenzijdige discussie kwam stellen. Helaas was daar ook niet tussen te komen en moest ze al het personeel van het gesprek op de hoogte brengen. Dit...
Lees hele reviewHet eten was redelijk. Personeel was overwegend gastvrij en vriendelijk. Aan het begin van de avond helaas een erg klantonvriendelijke vrouw die hetgeen besproken was ter eenzijdige discussie kwam stellen. Helaas was daar ook niet tussen te komen en moest ze al het personeel van het gesprek op de hoogte brengen. Dit heeft de sfeer van de avond spijtig genoeg veelal getekend. Hier komen we niet terug.
Plattegrond Alle restaurantdeals in 's-Hertogenbosch e.o.
Over Restaurant Sense*
Keuken: Frans
Voel je welkom bij Sense! Het moderne restaurant in hartje Den Bosch is voor de twaalfde keer bekroond met een Michelinster en wordt geroemd om de ontspannen sfeer en no-nonsense, gastvrije bediening én exclusieve kaaswagen.
Met respect voor de seizoenen en een voorliefde voor Aziatische fraîcheur runt Chef Dennis Middeldorp zijn creatieve keuken. Hij heeft oog voor Nederlandse producten en toont zijn creativiteit ook met plantaardige gerechten. Zijn liefde voor de botanische gastronomie gaat hand in hand met zijn liefde voor vlees en vis.
Bij mooi weer is het puur genieten op het ruime terras gelegen aan het historische Jeroen Boschplein!
Beste Rick,
Jammer dat je het zo ervaren hebt.
Tijdens het maken van de reservering wordt er gevraagd naar eventuele uitzonderingen. Deze uitzonderingen, die toch wel noemenswaardig bleken te zijn, zijn niet op voorhand doorgegeven.
Op zich niet zo heel erg, echter gaat het ergens nog een keertje fout doordat het uiteindelijk niet goed is doorgeven wat er wel en niet kon, ook dit beschouwen wij als prima en zoeken naar een oplossing. Echter hebben wij enkel dubbel werk en waste hierdoor.
Doordat de informatie echt wel essentieel is en dat wij, ondanks dat het niet op voorhand is doorgeven, nog steeds voornemens om jullie wel een fijne avond te bezorgen moet dit wèl doorgeven worden aan de collega's, dat iedereen hiervan op de hoogte is.
Daar jullie een van de eerste gasten waren is deze communicatie opgevallen, maar alles behalve negatief om over jullie te praten, enkel om het in goede banen te laten leiden.
Het is daarom spijtig dat wij diegene zijn die het fout hebben gedaan waarbij wij alles in het werk hebben gezet voor hetgeen wat door de gast is nagelaten om aan te geven waarmee wij rekening dienen te houden.
Derhalve wens ik jullie een hele fijne dag toe.
Met vriendelijke groet,
Dennis Middeldorp