Restaurant Ivory

Frans |
8,8 (333 reviews)
98% aanbevolen

5-gangen Gault&Millau diner € 71,- € 51,95

Restaurant Ivory

Frans |
8,8 (333 reviews)
98% aanbevolen

5-gangen Gault&Millau diner € 71,- € 51,95

Deal
5-gangen Gault&Millau diner
€ 71,- € 51,95

FNV maakt luxe uit eten gaan voor iedereen bereikbaar tijdens de FNV restaurantactie. Spaar bij de FNV voor een heerlijke korting bij de 500 leukste restaurants van Nederland.

Reserveer nu extra voordelig bij Restaurant Ivory en laat je culinair verwennen met het 5-gangen Gault&Millau diner voor slechts € 51,95. Dit is de aanbiedingsprijs, korting is hier al verrekend.

Heb je dieetwensen? Op het reserveringsformulier kun je je verzoeken aangeven zodat het restaurant daar rekening mee kan houden!

Let op! De kortingsprijs is alleen geldig bij een online reservering via deze website.

De korting wordt berekend over je restaurantrekening exclusief de drankjes.

Voor meer informatie over de spaaractie bekijk onze voorwaarden.

RESERVEER RESERVEER

Wat 333 mensen zeggen over Restaurant Ivory

8.8 Gebaseerd op 333 reviews. 98% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Zalige avond vol verrassingen!"
8.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 4

Heerlijk gegeten bij Ivory, bijzondere hapjes en met alle verrassende amuses en tussendoortjes voel je je helemaal in de watten gelegd. Ze namen echt tijd om het je naar je zin te maken. Qua eten echt n topper! Interieur met veel wit minder gezellig.

Leen op 06 april 2016

"Heerlijk"
8.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 8

Het totaalplaatje klopte helemaal. Erg lekker, afwisselend, ontspannen en goed verzorgd met een fijne bediening. Genoeg gerechtjes vooraf en tussendoor, die samen met de beschaafde porties ervoor zorgen dat je niet met honger weggaat.

Karin op 05 april 2016

"Heerlijk eten"
7.7 Keuken 9 | Service 9 | Sfeer 5

Goed restaurant, heerlijk gegeten en leuke bediening. Ook het kleinste menu in restaurantweek is heel uitgebreid, door alle lekkere hapjes die er tussendoor geserveerd worden.
Jammer was echter dat de gasten van onderstaande recensies de hele avond door bleven gaan met klagen en hiermee de avond een beetje hebben ...

Lees hele review

Goed restaurant, heerlijk gegeten en leuke bediening. Ook het kleinste menu in restaurantweek is heel uitgebreid, door alle lekkere hapjes die er tussendoor geserveerd worden.
Jammer was echter dat de gasten van onderstaande recensies de hele avond door bleven gaan met klagen en hiermee de avond een beetje hebben verpest. De kelder was inderdaad minder leuk dan boven, maar bij ons kwam dat vooral door het gemekker over kou (maar de verwarming aan was geen oplossing), de trap (geef aan bij een reservering dat je mindervalide bent, hoe ga je anders naar het toilet?) en tot 10x toe gezeik over wisselen. Volgende keer: ga ergens anders eten voordat je de avond van andere gasten bederft!

Maar over Ivory niets dan goeds, uiteindelijk kunnen lachen om het gezeur en een erg leuke avond gehad met heerlijk eten en drinken en goede bediening!

Marieke op 05 april 2016

"Koude douche"
6.7 Keuken 8 | Service 10 | Sfeer 2

Zeer klantonvriendelijk
We werden in de koude kelder gedumpt.
Toen wij (2 pers.)aangaven dat een persoon zwaar rugletsel had,kende ze geen pardon.
Nee gewoon naar de kelder via een draaitrap,we kunnen niets voor u regelen!
Na protest onzerzijds,dat het een hele ,bijna onmogelijke opgave was (rugletsel)bleven ze ...

Lees hele review

Zeer klantonvriendelijk
We werden in de koude kelder gedumpt.
Toen wij (2 pers.)aangaven dat een persoon zwaar rugletsel had,kende ze geen pardon.
Nee gewoon naar de kelder via een draaitrap,we kunnen niets voor u regelen!
Na protest onzerzijds,dat het een hele ,bijna onmogelijke opgave was (rugletsel)bleven ze bij hun standpunt.
In de koude kelder aangekomen,hoorde wij meer klagende personen,die het niet met de gang van zaken eens waren.
Na ons kwamen er nog 4 protesterende personen binnen,voelde zich ook in de koude kelder gedumpt
Vervolgens hebben wij ,en de 4 personen,nogmaals laten vragen of er met boven geruild kon worden,boven waren de meeste tafels nog onbezet.
Die personen vroegen aan de bediening,of er nogmaals overlegt kon worden met de leiding ,ivm met plaats ruiling.
Na telefonisch overleg met de eigenaar,werd ons verteld,dat ruiling met boven NIET mogelijk was!!
Zeer klantonvriendelijk!!! Zijn dit wel horeca mensen???
De 4 personen zijn vervolgens vertrokken,naar een ander restaurant gegaan.
Wij zijn blijven zitten,omdat de persoon met rugletsel,nog moest bijkomen van de trap.
De jongeman (student) heeft ons zeer goed bijgestaan,en iedereen vond het heel erg voor hem,dat hij met al die klagende mensen zat. Hij heeft het geweldig en met veel begrip gedaan.Dit is wat je noemt WEL een horeca man.
Laat deze jongeman niet weg lopen,hij is de persoon,die het nog leuk maakt bij Ivory.
Je begrijpt het al.
Voor ons geen Ivory meer,na deze zware teleurstelling en onbegrip.
Gemiste kans,wij gaan toch iedere week minimaal 1x uit eten met vrienden

Anny op 04 april 2016

8.7 Keuken 9 | Service 9 | Sfeer 8

Een echt avondje uit, zeer vriendelijk en gastvrij personeel, verassende en regelmatige wisselende kaart en amuses die origineel zijn en dat alles van een hoge kwaliteit.

Hans Weynschenk op 04 april 2016

Plattegrond Alle restaurantdeals in Nijmegen e.o.

Toon telefoonnummer

Over Restaurant Ivory

Keuken: Frans

Op loopafstand van de Waalkade in Nijmegen is het restaurant Ivory te vinden.

Het restaurant biedt je elke avond een culinair avontuur, in een ontspannen ambiance.
De chef bereidt met zijn team gerechten van de Franse keuken. Deze zijn gecombineerd met invloeden uit overal ter wereld. Bij elk kunstwerk dat op tafel wordt gezet, is er een geweldige bijpassende wijn beschikbaar.

Ontdek zelf dit culinaire avontuur!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Nijmegen e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Wij helpen u graag met het maken van een reservering. Neem contact met ons op telefoonnummer (010) 211 00 90 of per email via [email protected]

Ja, je kunt je oude code weer gebruiken die je voor de geannuleerde reservering heeft gebruikt. Deze code is na het annuleren weer actief geworden. Doet de code het echter niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected].

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

HEERLIJK aanbiedingen

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden