Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug

Frans | | Menu
7,6 (33 reviews)
74% aanbevolen

3-gangen Fletcher's Keuzemenu € 39,- € 19,50

Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug

Frans | | Menu
7,6 (33 reviews)
74% aanbevolen

3-gangen Fletcher's Keuzemenu € 39,- € 19,50

Deal
3-gangen Fletcher's Keuzemenu
€ 39,- € 19,50

FNV maakt luxe uit eten gaan voor iedereen bereikbaar tijdens de FNV restaurantactie. Spaar bij de FNV voor een heerlijke korting bij de 500 leukste restaurants van Nederland.

Reserveer nu extra voordelig bij Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug en laat je culinair verwennen met het 3-gangen Fletcher's Keuzemenu voor slechts € 19,50. Dit is de aanbiedingsprijs, korting is hier al verrekend.

Heb je dieetwensen? Op het reserveringsformulier kun je je verzoeken aangeven zodat het restaurant daar rekening mee kan houden!

Let op! De kortingsprijs is alleen geldig bij een online reservering via deze website.

De korting wordt berekend over je restaurantrekening exclusief de drankjes.

Voor meer informatie over de spaaractie bekijk onze voorwaarden.

RESERVEER RESERVEER

Wat 33 mensen zeggen over Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug

7.6 Gebaseerd op 33 reviews. 74% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

7.3 Keuken 8 | Service 6 | Sfeer 8

Het eten was heel goed, we moesten echter heel lang wachten op het dessert. Toen dat eindelijk gebracht werd, was het ijs deels gesmolten. Echt een domper na zo'n heerlijk etentje!

Janette op 05 september 2021
Geverifiëerd

7.0 Keuken 8 | Service 8 | Sfeer 5

De plaatsing van de tafel (voor twee personen) zou beter kunnen. Één gast kijkt tegen een kale, niet te fraaie muur en op de vensterbank naast die plaats staat een grote bloempot die het zicht op buiten ontneemt. Dat is jammer. Wanneer de tafel iets wordt gedraaid en de stoelschikking wordt aangepast, zal het een stuk gezelliger zijn. Overigens: de bediening en het eten waren uitstekend.

Hein S. J. van der Flier op 05 september 2021
Geverifiëerd

3.3 Keuken 6 | Service 2 | Sfeer 2

Dit had ik nog nooit meegemaakt.
We kwamen aan en er was geen plek om onze jas op te hangen (deze waren nat van de regen) en moesten over de stoelleuning. Onze reservering stond niet op de lijst, maar er was wel plek dus we mochten gaan zitten.
Na bijna 20 min kwamen ze vragen wat we wilden drinken en kwamen ze v...

Lees hele review

Dit had ik nog nooit meegemaakt.
We kwamen aan en er was geen plek om onze jas op te hangen (deze waren nat van de regen) en moesten over de stoelleuning. Onze reservering stond niet op de lijst, maar er was wel plek dus we mochten gaan zitten.
Na bijna 20 min kwamen ze vragen wat we wilden drinken en kwamen ze vertellen wat het menu was.
De eerste gang was veel belovend. Het zag er mooi uit en was lekker.
En toen kwam het wachten op de 2e gang. Na 1,5uur!! Hadden we eindelijk na navraag, onze 2e gang, de soep. “We waren de bon kwijt”. Aangeven dat dit kan gebeuren maar dat het netjes was geweest dat ze dit even waren komen melden na constatering. We kregen excuses. Na de soep hebben we wederom 20 minuten moeten wachten voor er iemand langs kwam voor drinken. Hier wederom wat van gezegd, wederom excuus en nu kwam een jonge dame een drankje van het huis brengen. Ze smeet het drankje nog net niet over tafel, ze keek ons niet eens aan. Sorry, maar deze excuses voelde niet oprecht.
En als het nu druk was en het personeel de benen onder hun lijf vandaan liepen wil ik er niets van zeggen maar ze stonden regelmatig niets te doen. Vervolgens kregen we het hoofdgerecht: lauwe kipsaté. Ik heb er maar niets van gezegd omdat ik vond dat er al genoeg gezegd was. Binnen 10 min stond het dessert op tafel: ijs (soep). De helft was al gesmolten. Wederom het er maar bij gelaten (ze doen vast hun best). Bij het afruimen van het dessert vroeg ik om koffie en voor ik kon aangeven dat we cappuccino wilden was de meneer al gevlogen. Helemaal verbouwereerd keek ik mijn vriendin aan en we moesten lachen. De meneer die de koffie had aangenomen kwam de koffie brengen en begon mij vervolgend Ampubliek uit te voeteren. “Mijn collega heeft wel gehoord wat jullie net zeiden, jullie doen ontzettend kinderachtig, wij doen ons best om het jullie naar dr zin te maken etc.” Hier ontstond een discussie waarbij ik beschuldigd werd van iets wat niet gebeurd was. Maar meneer wilde het er bij laten en verdween.
Wederom verbouwereerd toch besloten naar achteren te lopen en naar de meneer en de leidinggevende? Te lopen het de avond te bespreken. Allerlei redenen. Uiteindelijk 2 drankjes van het huis gekregen.
Hoe dan ook, het was een enerverende avond, maar ik zou het niemand aanraden.

Margriet Schmitz op 30 september 2019
Geverifiëerd

"top avond"
10.0 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 10

Het was erg gezellig, goede bediening. goed eten. het was een top avond

Top Avond op 21 augustus 2018

"Heerlijk"
8.3 Keuken 10 | Service 8 | Sfeer 7

Heerlijk eten in een mooie omgeving met een goede bediening. Erg genoten.

Nathalie op 02 mei 2018

Plattegrond Alle restaurantdeals in Rijssen e.o.

Toon telefoonnummer

Over Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug

Keuken: Frans

De Rijsserberg: bijna on-Nederlandse vergezichten en verrassende flora en fauna in het prachtige Nationaal Park De Sallandse Heuvelrug, waar je eindeloos kunt fietsen en wandelen. Na een prachtige dag in alle rust nagenieten? Laat je dan verwennen met een culinair diner in het sfeervolle Fletcher Hotel-Restaurant Sallandse Heuvelrug en proef heerlijke gerechten uit de Franse keuken, met invloeden uit de Sallandse streek. Om nog even na te tafelen kun je plaatsnemen in de knusse bar en lounge.

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Rijssen e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Wij helpen u graag met het maken van een reservering. Neem contact met ons op telefoonnummer (010) 211 00 90 of per email via [email protected]

Ja, je kunt je oude code weer gebruiken die je voor de geannuleerde reservering heeft gebruikt. Deze code is na het annuleren weer actief geworden. Doet de code het echter niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected].

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

HEERLIJK aanbiedingen

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden