Gasterij 't Oaldershoes
Nederlands, Vis en zeevruchten | €€3-gangen Chef's diner € 52,50 € 36,50
Korting
Korting
Korting
Korting
Korting
Gasterij 't Oaldershoes
Nederlands, Vis en zeevruchten | €€3-gangen Chef's diner € 52,50 € 36,50
BOEK NUBOEK NUDeal
Deal
Korting
FNV maakt luxe uit eten gaan voor iedereen bereikbaar tijdens de FNV restaurantactie. Spaar bij de FNV voor een heerlijke korting bij de 500 leukste restaurants van Nederland.
Reserveer nu extra voordelig bij Gasterij 't Oaldershoes en laat je culinair verwennen met het 3-gangen Chef's diner voor slechts € 36,50. Dit is de aanbiedingsprijs, korting is hier al verrekend.
Heb je dieetwensen? Op het reserveringsformulier kun je je verzoeken aangeven zodat het restaurant daar rekening mee kan houden!
Let op! De kortingsprijs is alleen geldig bij een online reservering via deze website.
De korting wordt berekend over je restaurantrekening exclusief de drankjes.
Voor meer informatie over de spaaractie bekijk onze voorwaarden.
BOEK NUBOEK NU- Deze deal is geldig t/m 31 mei 2025
- Gratis annuleren tot 24 uur voor je reservering
- Geef je dieetwensen door op het reserveerformulier
Wat 59 mensen zeggen over Gasterij 't Oaldershoes
Eten | |
Service | |
Sfeer |
Jammer, de biefstuk was taai en de eend smaakte niet. Alle sauzen erg zoet.
Wel heerlijke wijn..
Kleinschalig,goede sfeer,wel gesprekslawaai van naaste familietafel. Prima menukaart. Goede wijn.
Heel goed
Plattegrond Alle restaurantdeals in Delden e.o.
Over Gasterij 't Oaldershoes
Keuken: Nederlands, Vis en zeevruchten
Gasterij 't Oaldershoes in Delden is een gezellig en authentiek restaurant die de Engelse sfeer uitademt. Voor het restaurant staat een rode Engelse telefooncel, waardoor de sfeer van de gasterij al gelijk bepaald is.
't Oaldershoes bestaat al sinds 1882, de tijd dat het pand functioneerde als zuivelwinkel met zijn alom bekende eigengemaakte ijs. Waar het ijs vervangen is door culinaire verwennerijen, is de gastvrijheid en gezelligheid bewaard gebleven.
Geachte mevrouw / heer Smit,
We betreuren dat u "achteraf" niet tevreden bent. Op het moment van aanwezigheid in onze Gasterij heeft mijn team van de bediening u gevraagd of alles naar wens was en dat was het. Als de biefstuk taai was dan zou ik hiervan direct melding maken en tevens met de eend hetzelfde verhaal. Alles was naar wens zo hebben wij ervaren. Wij ontkennen niet dat er wel eens wat mis kan zijn, maar de keukenbrigade doen hun uiterste best om het perfecte gerecht met de juiste smaken te serveren. Jammer dat dit bij u niet het geval was en wat me helemaal steekt, dat we de kans niet krijgen om het te herstellen. Nog geen 12 uur later schrijft u de bovenstaande recensie en dat vinden we jammer en op zijn zachtst gezegd niet "eerlijk". Dit verdiend geen schoonheidsprijs aan uw adres en hoop dat u in de toekomst (misschien bij ons) of elders wel direct de bediening op de hoogte stelt van de situatie, zodat deze tijdig kan inspelen en u niet "negatief" schrijvend in de pen hoeft te klimmen.
Met vriendelijke groet,
Robert Gerritsjans
Eigenaar Gasterij 't Oaldershoes