Wat 192 mensen zeggen over De Compagnon
Eten | |
Service | |
Sfeer |
First visit and definitely will come back. Had a 3-course champagne lunch deal for 35 euro and it was a gastronomic tasting experience. Champagne (2 glass) was complimentary with the deal which were very good, especially the dry rose
Helaas stond de reservering niet in het systeem van de Compagnon. Hoe dit mogelijk is weten wij niet. Uiteindelijk wel goed gekomen. Maar helaas was het gedrag van de dame die ons ontving niet helemaal correct. Op botte ton vroeg ze of de naam op de sreserving wel goed was. Gelukkig weet ik mijn eigen naam nog.
He...
Helaas stond de reservering niet in het systeem van de Compagnon. Hoe dit mogelijk is weten wij niet. Uiteindelijk wel goed gekomen. Maar helaas was het gedrag van de dame die ons ontving niet helemaal correct. Op botte ton vroeg ze of de naam op de sreserving wel goed was. Gelukkig weet ik mijn eigen naam nog.
Het eten was weer uitstekend niets op aan te merken en de bediening aan tafel was erg goed. De compagnon is en blijft een aanrader om te eten.
Genoten van het verrukkelijke champagne-menu. Tongstrelend en altijd weer een feest om hier verwend te worden.
Plattegrond Alle restaurantdeals in Amsterdam e.o.
Over De Compagnon
Keuken: Frans
Restaurant de Compagnon, gevestigd in een monumentaal grachtenpand, heeft prachtig uitzicht over het water van het Damrak. Het restaurant heeft een klassieke en warme sfeer. Er wordt hier al vanaf 1992 gekookt.
De keuken is Frans met een persoonlijke eigen draai aan de gerechten. Deze gerechten worden gemaakt met dagverse en pure ingrediënten. Een liefde voor mooie kwalitatieve producten creëert bijzondere gerechten.
Restaurant de Compagnon presenteert een prachtige wijnkaart. Deze behoort met zijn keuze uit zo'n 400 wijnen tot een van de meest uitgebreide en unieke van Nederland, en maakt dat er voor elk gerecht een perfecte begeleiding binnen handbereik is.
Beste Cherie, Hartelijk dank voor uw feedback! Erg vervelend dat het ontvangst stroef verliep en erg slecht van ons dat uw reservering niet goed was genoteerd. Dit had zeker niet mogen gebeuren. Het vragen naar andere namen in dit geval doen wij echter vaker, omdat het kan gebeuren dat de gast op meerdere namen heeft gereserveerd. Het spijt ons dat de persoon die u ontvangen heeft bot overkwam, dit was zeker niet haar bedoeling. Graag zien wij u terug en wij zullen uw feedback in de groep gooien om hiervan te leren. Met vriendelijke groet,
Kelly Kouwenhoven en het hele team van de Compagnon