Fletcher Zuiderduin Beachhotel

Frans, Vis en zeevruchten |
7,7 (27 reviews)

3-gangen Fletcher's Keuzemenu € 39,- € 19,50

Fletcher Zuiderduin Beachhotel

Frans, Vis en zeevruchten |
7,7 (27 reviews)

3-gangen Fletcher's Keuzemenu € 39,- € 19,50

Deal
3-gangen Fletcher's Keuzemenu
€ 39,- € 19,50

FNV maakt luxe uit eten gaan voor iedereen bereikbaar tijdens de FNV restaurantactie. Spaar bij de FNV voor een heerlijke korting bij de 500 leukste restaurants van Nederland.

Reserveer nu extra voordelig bij Fletcher Zuiderduin Beachhotel en laat je culinair verwennen met het 3-gangen Fletcher's Keuzemenu voor slechts € 19,50. Dit is de aanbiedingsprijs, korting is hier al verrekend.

Heb je dieetwensen? Op het reserveringsformulier kun je je verzoeken aangeven zodat het restaurant daar rekening mee kan houden!

Let op! De kortingsprijs is alleen geldig bij een online reservering via deze website.

De korting wordt berekend over je restaurantrekening exclusief de drankjes.

Voor meer informatie over de spaaractie bekijk onze voorwaarden.

RESERVEER RESERVEER

Wat 27 mensen zeggen over Fletcher Zuiderduin Beachhotel

7.7 Gebaseerd op 27 reviews. 69% van de gasten raden dit restaurant aan.
Eten
Service
Sfeer
Schrijf een review en deel je foto's

"Echte aanrader!"
9.3 Keuken 9 | Service 10 | Sfeer 9

Prachtige omgeving!
Wij hebben buiten gegeten.
Hele fijne mensen die er werken.

Anne van Buren op 06 september 2021
Geverifiëerd

"Wat een koude douche en wat een ontluistering"
3.3 Keuken 2 | Service 2 | Sfeer 6

We hadden gereserveerd voor een drie gangen menu omdat deze over het algemeen bij Fletcher Hotels goed zijn, op het drie gangen menu van de dag stonden per gang slechts twee zeer extreme gerechtjes, waaronder het buikspek dat eerder een zeer slechte recensie heeft gehad. ook de a la carte kaart was met dezelfde gere...

Lees hele review

We hadden gereserveerd voor een drie gangen menu omdat deze over het algemeen bij Fletcher Hotels goed zijn, op het drie gangen menu van de dag stonden per gang slechts twee zeer extreme gerechtjes, waaronder het buikspek dat eerder een zeer slechte recensie heeft gehad. ook de a la carte kaart was met dezelfde gerechten uitgerust en een aanfluiting. Omdat het stormde hagelde en regende hadden we niet de moed om een andere eetgelegenheid op te zoeken en hebben we een Hamburger met een plak Old Amsterdam genomen. Deze werd geserveerd op een klein plankje zonder enig garnituur voor een schandalig bedrag van Eur 19,50, de hamburger was niet warm van binnen, vage niet lekkere saus, beetje rode ui of rode kool daar over verschilden de meningen (niet te definiëren). Toen wij aangaven dat we slecht een keuze konden maken uit het dag menu werd er prikkelig gereageerd en geen alternatieven aangedragen, de gastvrouw wist zich slecht een houding te geven. Op de kamer stond dat het de week van het lamsvlees was maar er was slechts een lamsschenkel beschikbaar en geen lamsrack of karbonaadjes. Al met al waren we snel uitgegeten, in plaats van een gezellig etentje weer snel naar de kamer, vol van ergernis terug gekeerd. Ook werd er 's avonds in het restaurant als bij de receptie de andere dag geen enkele tegemoetkoming gedaan op onze klachten, we gaan het bespreken was de enige reactie.

Rob en Filiz Smit op 14 maart 2019

9.3 Keuken 10 | Service 10 | Sfeer 8

Alles was prima verzorgd. Vriendelijk personeel.

Kees op 06 februari 2019

"Klacht werd niet opgelost, zie review"
6.0 Keuken 8 | Service 4 | Sfeer 6

Uitlaatgassen van verkeerd geparkeerde auto's in onze kamer, Grote parkeerplaats waar men de auto kan parkeren maar de gasten moeten zo nodig op de N-P parkeren onder ons raam. Bij inchecken moest je het kentekennummer van je auto bij de receptie afgeven, hoe moeilijk kan het dan zijn om de foutparkeerders aan te sp...

Lees hele review

Uitlaatgassen van verkeerd geparkeerde auto's in onze kamer, Grote parkeerplaats waar men de auto kan parkeren maar de gasten moeten zo nodig op de N-P parkeren onder ons raam. Bij inchecken moest je het kentekennummer van je auto bij de receptie afgeven, hoe moeilijk kan het dan zijn om de foutparkeerders aan te spreken, Inkijk in onze kamer van buiten af, Dinee was goed maar alles moest je vragen, glazen stonden 15 min. leeg en niemand kwam, op mijn reactie, hierop werd gezegd, ''we zijn niet zo fris en fruitig meer wan we hadden gisteren een trouwerij'' door het personeel. Lekker, geef je bijna 500 euro uit voor 4 personen bij Flecher. Bij uitchecken nogmaals beleefd de klacht vermeld maar kreeg gelijk de rekening onder me neus en prettige terugreis.

Hans Frantzen, Anja de Haan Den Haag. Petra en Klaus Kulinski, Duitsland op 02 december 2018

"Smaken verschillen!"
7.3 Keuken 6 | Service 8 | Sfeer 8

Diner 18 november. Hele lange slierten gesneden groenten in de soep. Voor mensen met tafelmanieren een probleem.
Diner 19 november. Het buikspek werd aangeprezen als knapperig en was blubberig. De spruitjes waren veel te lang gekookt en dus vies van smaak. Advies: 8 minuten koken

Het ontbijt daarentegen was heel erg goed

J.van Ballegooij op 22 november 2018

Plattegrond Alle restaurantdeals in Westkapelle e.o.

Toon telefoonnummer

Over Fletcher Zuiderduin Beachhotel

Keuken: Frans, Vis en zeevruchten

Fletcher Zuiderduin Beachhotel is gelegen in het elegante Westkapelle in Zeeland. Hier kun je genieten van de overheerlijke Franse keuken met Zeeuwse invloeden. Na een ontspannend bezoek aan het strand of een prachtige wandeling door de uitzonderlijke duinen kun je hier heerlijk tot rust komen onder het genot van culinaire gerechten. De waanzinnige service en gastvrijheid zorgen ervoor dat iedereen zich direct thuis voelt. Wacht dus niet langer en reserveer snel een tafel bij Fletcher Zuiderduin Beachhotel!

RESERVEER RESERVEER
Alle restaurantdeals in Westkapelle e.o.

Veelgestelde vragen

Je kunt bij de meeste restaurants gratis reserveren en annuleren. De rekening betaal je pas in het restaurant. Sommige restaurants vragen om een kleine aanbetaling, dit wordt duidelijk aangegeven bij het plaatsen van de reservering.

Wij helpen u graag met het maken van een reservering. Neem contact met ons op telefoonnummer (010) 211 00 90 of per email via [email protected]

Ja, je kunt je oude code weer gebruiken die je voor de geannuleerde reservering heeft gebruikt. Deze code is na het annuleren weer actief geworden. Doet de code het echter niet? Neem dan contact op met onze klantenservice via [email protected].

Heb je van je reservering gebruik gemaakt, dan ontvang je automatisch een e-mail met daarin een uitnodiging om je gastronomische ervaring met het restaurant met ons te delen in een recensie. Klik in de mail op 'recensie achterlaten' en hier kun je een recensie schrijven over het restaurant dat je hebt bezocht.

HEERLIJK aanbiedingen

Ja, ik wil elke week wel korting op restaurants ontvangen!

Restaurant aanmelden

Bent u restaurant eigenaar en vindt u dat uw restaurant ook op deze website hoort? Meld u zich dan nu aan!

Gratis aanmelden

Alle steden