Fletcher Zuiderduin Beachhotel

French, Seafood |
7,7 (27 reviews)

3 course Fletcher's Selection menu €39 €19.50

Fletcher Zuiderduin Beachhotel

French, Seafood |
7,7 (27 reviews)

3 course Fletcher's Selection menu €39 €19.50

Deal
3 course Fletcher's Selection menu
€39 €19.50

FNV makes dining out in luxury for everyone during the FNV Restaurant event. Save with the FNV for a delicious discount at the 500 nicest restaurants in the Netherlands.

Book now at Fletcher Zuiderduin Beachhotel and enjoy a wonderful 3 course Fletcher's Selection menu for €19.50. This is the special price, discount has already been deducted here.
Are there any dietary requirements? Please mention this on the reservation form so the restaurant can take this into account.

Please note! The discount is only valid with a online reservation

The discount is calculated over your total bill excluding drinks.

For more information please refer to our terms and conditions.

Reserve a table Reserve a table

What 27 people say about Fletcher Zuiderduin Beachhotel

7.7 Based on 27 reviews. 69% of the guests recommend this restaurant.
Food
Service
Atmosphere
Write a review

"Echte aanrader!"
9.3 Cuisine 9 | Service 10 | Atmosphere 9

Prachtige omgeving!
Wij hebben buiten gegeten.
Hele fijne mensen die er werken.

Anne van Buren at 06 September 2021
Verified

"Wat een koude douche en wat een ontluistering"
3.3 Cuisine 2 | Service 2 | Atmosphere 6

We hadden gereserveerd voor een drie gangen menu omdat deze over het algemeen bij Fletcher Hotels goed zijn, op het drie gangen menu van de dag stonden per gang slechts twee zeer extreme gerechtjes, waaronder het buikspek dat eerder een zeer slechte recensie heeft gehad. ook de a la carte kaart was met dezelfde gere...

Read full review

We hadden gereserveerd voor een drie gangen menu omdat deze over het algemeen bij Fletcher Hotels goed zijn, op het drie gangen menu van de dag stonden per gang slechts twee zeer extreme gerechtjes, waaronder het buikspek dat eerder een zeer slechte recensie heeft gehad. ook de a la carte kaart was met dezelfde gerechten uitgerust en een aanfluiting. Omdat het stormde hagelde en regende hadden we niet de moed om een andere eetgelegenheid op te zoeken en hebben we een Hamburger met een plak Old Amsterdam genomen. Deze werd geserveerd op een klein plankje zonder enig garnituur voor een schandalig bedrag van Eur 19,50, de hamburger was niet warm van binnen, vage niet lekkere saus, beetje rode ui of rode kool daar over verschilden de meningen (niet te definiëren). Toen wij aangaven dat we slecht een keuze konden maken uit het dag menu werd er prikkelig gereageerd en geen alternatieven aangedragen, de gastvrouw wist zich slecht een houding te geven. Op de kamer stond dat het de week van het lamsvlees was maar er was slechts een lamsschenkel beschikbaar en geen lamsrack of karbonaadjes. Al met al waren we snel uitgegeten, in plaats van een gezellig etentje weer snel naar de kamer, vol van ergernis terug gekeerd. Ook werd er 's avonds in het restaurant als bij de receptie de andere dag geen enkele tegemoetkoming gedaan op onze klachten, we gaan het bespreken was de enige reactie.

Rob en Filiz Smit at 14 March 2019

9.3 Cuisine 10 | Service 10 | Atmosphere 8

Alles was prima verzorgd. Vriendelijk personeel.

Kees at 06 February 2019

"Klacht werd niet opgelost, zie review"
6.0 Cuisine 8 | Service 4 | Atmosphere 6

Uitlaatgassen van verkeerd geparkeerde auto's in onze kamer, Grote parkeerplaats waar men de auto kan parkeren maar de gasten moeten zo nodig op de N-P parkeren onder ons raam. Bij inchecken moest je het kentekennummer van je auto bij de receptie afgeven, hoe moeilijk kan het dan zijn om de foutparkeerders aan te sp...

Read full review

Uitlaatgassen van verkeerd geparkeerde auto's in onze kamer, Grote parkeerplaats waar men de auto kan parkeren maar de gasten moeten zo nodig op de N-P parkeren onder ons raam. Bij inchecken moest je het kentekennummer van je auto bij de receptie afgeven, hoe moeilijk kan het dan zijn om de foutparkeerders aan te spreken, Inkijk in onze kamer van buiten af, Dinee was goed maar alles moest je vragen, glazen stonden 15 min. leeg en niemand kwam, op mijn reactie, hierop werd gezegd, ''we zijn niet zo fris en fruitig meer wan we hadden gisteren een trouwerij'' door het personeel. Lekker, geef je bijna 500 euro uit voor 4 personen bij Flecher. Bij uitchecken nogmaals beleefd de klacht vermeld maar kreeg gelijk de rekening onder me neus en prettige terugreis.

Hans Frantzen, Anja de Haan Den Haag. Petra en Klaus Kulinski, Duitsland at 02 December 2018

"Smaken verschillen!"
7.3 Cuisine 6 | Service 8 | Atmosphere 8

Diner 18 november. Hele lange slierten gesneden groenten in de soep. Voor mensen met tafelmanieren een probleem.
Diner 19 november. Het buikspek werd aangeprezen als knapperig en was blubberig. De spruitjes waren veel te lang gekookt en dus vies van smaak. Advies: 8 minuten koken

Het ontbijt daarentegen was heel erg goed

J.van Ballegooij at 22 November 2018

Map All restaurant deals in Westkapelle

Show phone number

About Fletcher Zuiderduin Beachhotel

Cuisine: French, Seafood

Fletcher Zuiderduin Beachhotel is located in the elegant Westkapelle in Zeeland. Here you can enjoy the delicious French cuisine with Zeeland influences. After a relaxing visit to the beach or a beautiful walk through the exceptional dunes, you can relax here while enjoying culinary dishes. The amazing service and hospitality ensure that everyone immediately feels at home. So don't wait any longer and quickly book a table at Fletcher Zuiderduin Beachhotel!

Reserve a table Reserve a table
All restaurant deals in Westkapelle

Frequently asked questions

No, for most restaurants you don't have to pay upfront when you make a reservation.
Some restaurants only accept reservations with a small down payment, this is clearly indicated when making a reservation.

We would love to help you with your reservation. You can contact us by phone +31 10 211 00 90 or by email via [email protected]

Yes, you can use the same voucher code for a new reservation. This code is active again after you canceled your reservation. Any problems with your code? Please contact [email protected].

Once you have made your reservation, you will automatically receive an e-mail with an invitation to share your gastronomic experience with the restaurant in a review. Click on 'leave a review' in the e-mail and here you can write a review about the restaurant you have visited.

HEERLIJK offers

Yes, I would like to receive amazing discounts at restaurants!

Add your restaurant

Do you think your restaurant should to be on this website also? Add your restaurant now!

Add restaurant for free

All cities