What 579 people say about Parkheuvel**
Food | |
Service | |
Atmosphere |
hoge verwachtingen, maar die zijn niet waar gemaakt. Na ruim 1 uur pas een amuse en nog geen brood gekregen. Geef wat brood, dan is het niet erg om te wachten, nu begon je je af te vragen wanneer je wat kreeg te eten.
Glas champagne was belachelijk duur (eur 18) zonder dat het nu een toppertje was.
Eten was goed, m...
hoge verwachtingen, maar die zijn niet waar gemaakt. Na ruim 1 uur pas een amuse en nog geen brood gekregen. Geef wat brood, dan is het niet erg om te wachten, nu begon je je af te vragen wanneer je wat kreeg te eten.
Glas champagne was belachelijk duur (eur 18) zonder dat het nu een toppertje was.
Eten was goed, maar niet in verhouding met de prijs. Wijnarrangement is ronduit het geld niet waard. Daardoor beetje kater voor het geld wat je moest betalen.
Er zijn sterrenrestaurants waar we duidelijk betere ervaringen hebben voor beduidend minder geld (b.v. Niven, Seinpost of als je toch zoveel moet betalen, doe dan de Librije de enige echte topper).
Locatie is mooi, maar toch wel lullig als je buiten onder het afdakje een sigaret moet roken.
Bottom line: over the hill
Ga je nog een keer: nee
Raad je het aan: nee
Laten we het er maar op houden dat er geen klik was
Super gegeten. Alleen jammer dat er aan het einde van de lunch geen gasten meer waren.
Zoals voorgaande keren ontzettend goed gegeten, met prima service en ambiance !!
Map All restaurant deals in Rotterdam
About Parkheuvel**
Modern and luxurious restaurant: Parkheuvel**, led by the Van Loo family, situated in a park with wonderful views over the river Maas and not far from Rotterdam's city centre.
Parkheuvel restaurant has recently been restyled by the architect Thed Konings in a refined and intimate interior, French art deco style.
Parkheuvel´s capacity is 75 seats. Furthermore there is a separate, intimate salon where companies can be received.
Harmonious gastronomy of a refined taste and rich with subtle aroma is this establishment's goal, in order to please the most spoiled customers.
(Photographer: Lyan van Furth)